Sosyal ağlarda kurgulanabilecek kampanyalar hedefe yönelik pazarlama stratejilerini ön plana çıkarıyor. İnternet perakendeciliği hızla büyüyor olsa da sosyal medya kullanımının artış hızına yetişmekten çok uzak.
Amerika ve İngiltere’den sonra en yüksek sosyal medya kullanımına ulaşmış Türkiye’nin perakende içinde yüzde 1′lik pazar payıyla büyük G-20 ülkeleri arasında en düşük penetrasyon oranlarından birine sahip olması ve Türk internet kullanıcılarının büyük bir bölümünün interneti satın almadan ziyade araştırma ve ürün karşılaştırma için kullandığı gerçeği yine de gözden kaçmamalı.
Türkiye’de e-ticaret pazarı yılda yüzde 68 büyümeyle şu an Hindistan’dan sonra Çin’le beraber dünyanın en hızlı büyüyen ikinci e-ticaret pazarı konumunda.
0 yorum:
Yorum Gönder
Konu Hakkında Bilgini Bilgini Paylaş