Türkiye’nin genç nüfusu dijital çağa hızla ayak uydururken aldığı tüketim kararıyla perakende modelini baştan aşağı değiştiriyor. Türk ekonomisine paralel olarak gelişme gösteren perakendecilik sektörü, dijital satış kanallarının gösterdiği gelişim sayesinde deyim yerindeyse evrim geçiriyor.
Tüketim sürecinin offline dünyadan online dünyaya kaydığını gören perakende sektörünün köklü markaları da bu değişim karşısında sessiz kalmıyor ve e-ticaret dünyasına adım atıyor.
E-ticaret, giyim sektörü için çok büyük bir fırsat. Ancak doğru ve planlı yönetilmesi gerekiyor. Tüketici modayı fırsatla satın almak, trendlere en ucuza ve en kolay şekilde ulaşmak istiyor.
İnternet sayesinde tüketici tercihlerini öngörmek ve hatta bu tercihleri yönlendirmek mümkün. Müşterilerinizin hangi ürünlere baktıklarını, hangilerini tercih ettiklerini rahatlıkla izleyebiliyorsunuz. müşteri için gerçek “değer” ve “fırsat” burada saklı,
1V1Y.com, iki buçuk ayda 500 bin üyeye ulaşma başarısı gösterdi.
0 yorum:
Yorum Gönder
Konu Hakkında Bilgini Bilgini Paylaş