
Kriz dönemlerinde ucuz gıda, yemek satan restaurantlara ragbet çoğalabilir. Örneğin köfteciler, pilavcılar, kuru fasulyeciler.
Ama bazıları yıllardır süregelen kaliteleri ve farklılıkları sayesinde daha uzun süreli iş yapar.
Bostancı civarından geçerken çektiğim fotografa bakın.
Rumeli kurufasulyecisi farklılık yaratmış ve bunu ilan da etmiş.
Kocaman tabelada "%100 gazsız kurufasulye" diye yazmış.
Şimdi sadece kurufasulyeci yazan lokantalar arasında belirgin bir fark yaratmış.
Gıda sektöründe yeni iş fikirleri arayan veya fikri olupta iş kuracak olanlar ufak bir fark belirtmesinde yarar var.
Müşteri senin lokantana neden gelsin?
Tamam kalitem iyi dersin ama herkes diyor.
Benim spesiyalitem şu ürün dediğiniz zaman daha uygun olur diye düşünüyorum. Özellikler küçük işletmelerde.

Bostancı civarından geçerken bir deneyin bence :)
0 yorum:
Yorum Gönder
Konu Hakkında Bilgini Bilgini Paylaş